September 2, 2008

penangOHpenang - day2

- semua bgn awal coz mahu breakfast yg disponser oleh pihak kltower/ vainmusic.orait nak beritahu korang,kitaorg bertujuh kongsi 1 bilik je.dah mcm sardin plak dlm bilik tu.dpt plak bed twin so kitaorg combine kan menjadi king size.hahaha cite pasal breakfast plak,yatai & chip dorng mmg bgn awal so dorng pegi dulu.then diikuti oleh aku,aan & xera time tu abg zam [oag] n crew vain music pon tgh breakfast.ijai n along dtg time kitaorg dah abes mkn.so total price utk bilik kitaorg je rm 308.00.hahaha ;p puas mkn masing2.photo time breakfast tidak ada.


- dlm kol 1000am cmtu mizi,boy,ash,along & eed smp. dorang pon dtg jgk ke penang utk buka booth saya fresh,support kid&xera & sambil berholiday ;p dorang pon lepak dgn kitaorg kat bilik hotel.gler pack time tu tapi besh gler.so dorng rest kejap coz dlm pukul 200pm dah kena gerak ke tmpt konsert.

mizi & eed yg kepenatan ;p

along yg kesejukan

grrr boy so seksi.hehe


- orait dlm kol 100pm cmtu semua dah bgn & siap2 nak ke tmpt konsert yg xjauh dr hotel. time tu ketul [vain music] dtg bilik kitaorg coz mahu chill2.haha orait semua dah wange tros gerak beramai2 ke tmpt kejadian.aku cam biasa bersama2 camera aku, kid&xera tgu turn utk perform & along,mizi,ash, eed n boy set up booth saya fresh.

see ketul sdg chill haha along sgt gembira & eed n along sdg meraba2 mizi

bilik hotel yg dah mcm bilik tumpangan jer.haha ;p

setup booth bagus dorng ni. hidup tentera merah [m*]

saya fresh & mercury [m*]

along, eed & mizi


- utk konsert jelajah merdeka ni ada 6 band yg perform.opening art by sids, dikuti kid&xera, halfasleep, skudap skudip, the subculture & closing by duta kltower OAG.event ni abes awal dlm kol 6oopm.

s.i.d.s

kid&xera [knx]

half asleep

skudap skudip

the subculture

old automatic garbage [OAG]

- random shoot time konsert berlangsung. checkOUT&enjoy



- abes konsert je aku dan lain2,siap2 nak ke laut.hahaha semua xsbr nak mandi laut ;p dah lah nak maghrib time tu tp mandikn aje.haha orait yg mandi laut xsemua pon just aku,boy,mizi, along & eed.yg lain just chill main pasir je.

panorama sebelum aku terjun ke laut

rndu sudah dkt penang ;(

chill di tepi pantai.yatai, along & aan

ejai, boy, along, aan & chip

yatai ala2 model. xera di belakng bersama2 mp3 nyer

sungguh gembira aan

along chill haha gigi besi ;p


- mandi xpuas pon coz dah gelap sgt.cm biasalah bila dah mandi mesti perot lapar.so dorng semua wat keputusan nak mkn nasi kandar.perghh best2 ;p so bila dah kenyang mate plak wat hal.haha aku, aan & knx balik hotel, kwn berlima yg len tido kat umah sedara eed kat seberang prai.so kitaorg clash utk mlm ni. smp hotel siap2 nak tido tp semua xbleh tido coz mlm ni last kat penang.so dorng bg cdgn jom lepak starbuck kat prangin mall bleh on9 myspace mana tahu ada crowd penang nak jupe ke.hahaha so semua pegi kecuali yatai kate nyer malas.so kitaorg pon berjln lah dgn semangat ke starbuck smp2 sane staff starbuck tu dah susun kerusi.WTF awal gler closing.bengang je masing2.last2 pegi 7e just beli air je.hahaha kempunan nak 0n9.

restoran kassim mustafa tmpt dinner pas mandi laut.nasi kandar tebaik

odw pegi starbuck,prangin mall

semangat mahu on9.tp starbuck udah tutup.haha

so beli air kat 7e jelah.bdk 2 ni dah mcm pencuri je aku tgk ;p

beli masing2 punye nnt kat bilik xdelah minta org punye

along duta twisties.mesti mauuu

adoii dia pon nak bergambar jgk.hahaha

dlm lift hotel nak pegi ke bilik 1226 ;)

- so msk bilik.chip bermain msg dgn lyn aku rase smp kol 500am.xera sempat mencuri lagu2 dlm laptop quya.yg len tros tido.aku plak cam biasa msk toilet baring dlm bathtub buat supersaver call gf tercinta nurul naquiah ;) abes borak2 tros tido.nite

1 comment:

Anonymous said...

hahahahaha duta twesties!