September 9, 2008

meeting at studio 21

semlm punye cerita

berbuka bersama2 mrs girlfriend,nurul naquiah kat umah aku.then lupa plak mlm ni kena pegi puchong dgn knx coz ada meeting pasal compilation album n xsilap aku name album tu nnt "pesta muda mudi vol 1".hanya 1 song saje yg terpilih nnt.tahniah pada knx dpt job yg besh.n thx kat mijie[maximus] coz petik name knx. ;)

pegi klcentral pickup xera.teros gerak puchong.smp sane lepak kat Old Town dulu.sementara tgu org yg berkenaan.naik studio ramai jgk band2 yg aku kenal ada jgk antaranya green paver, houdinix,hati dll.aku xmsk pon meeting tu tp dpt dgr jgk ape dorng bincangkan.so aku chill je kat luar dgn mrs girlfriend aku.

utk meeting ni diketuai oleh abg sham kamikaze.perghh along, xera, chip & termasuk quya gler excited jupe abg sham.bak kate quya semua2 jacoon.hahaha

ni klakar time tu aku xsedar coz tido di paha org tercinta.dorang gelakkan aku coz aku ngigau.bleh tak dorng ckp aku screamo lagu asthalin.hahaha bkn main lagi dorng gelakkan aku.adoi malu je dgn quya ;p

3 comments:

Anonymous said...

hahahahahahaha best sial!bpk gler!hahahahahahahahahahaha

quya anuar said...

yayang!!
haha.ape je owh namer i pown ade skali nieyh?
;p

keyonfreakpic said...

hahahaha
tak dapat ku bygkan mcm mane ko scremo..
hahahahahahahahha