September 13, 2008

sweet 22 years old :)

baru pulang hantar mrs girlfriend,quya & ida ke hostel.

1130pm chip & quya amek aku dirumah.quya sempat wat gimik konon nyer dia xdpt dtg bbs. katenya "pakguard xkasi kuar" adoi rase sedey je.last2 quya call dia ada kat dpn umah dgn chip. u berjaya membuat suprise eh.hehe

then smp bbs lepak kat joe seafood,chip smp sane dia mengumpul tentera2 utk meneruskan perjuangan mereke utk celebrate birthday aku & faiz skali.adoiii mlm ni ada 2org menjadi cekodok lahjawap nyer. ;p

detik 1200am aku dah ready.bdk2 dah prepare beli bahan2 "tepung & telur".hehehe ramai jgklah mlm ni antaranye along, ariep ,eed, yatai, eddy, weng, han, haz, angah & dino.yayang & ida tgk dr jauh je. hehe
yayang takutlah tu ;p


so "perang" abes teros lepak joe balik dgn keadaan terok gler.perghhh bau
jgn dikatalah kan.
smp joe aku tgk ada cupcakes.thx yayang for the cupcakes&everything.so sweet. syg u sgt2 tahu.kesian u smp kena pegi KJ.i akan ingat ni smp bila2 tahu.

last shout thx thx firstly kat mrs girlfriend for ur love and care to me.thx pada yg wish birthday aku.aku sgt2 hargai.dah mlm td penuh makna buat aku.this my 1st time kena telur dan tepung.hope next year kita buat lagi.

yayang thx for the cupcakes ni tahu.besh & comey je

pandangan hadapan

pandangan belakang

antara tentera2 yg terlibat 1

antara tentera2 yg terlibat 2




LOVE U ALL & HAPPY BIRTHDAY AYUL



1 comment:

keyonfreakpic said...

rugi aku takde..
hahahhaha